tirsdag den 24. januar 2012

Græskarpasta og torsk

Nu havde jeg cravet på græskar længe nok, og igår fik jeg endelig købt mig et flot butternut. Så her til aften stod jeg for græskarpasta og min mutti for torsk som hun lavede i ovnen med citron og persille. Jeg brugte Green Kitchen Stories fine opskrift igen fordi den nemlig er reet lækker. Tror bare at jeg vil undlade chilien helt hvis jeg skal lave det kun til mig selv i fremtiden;) Sovsen har den der rigtig lækre sødme, men jeg synes måske der mangler den der smag af tilfredsstillelse, "afklarethed"- edge! Måske hvis man nu koger græskarstykkerne i boullion istedet for bare i vand, for følte der var et rigtig stort saltbehov selvom jeg normalt ikke er sådan en lille gris. Med resten af græskaret er planen at forsøge mig med græskarrissotto i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar