søndag den 8. januar 2012

Chokolade/appelsinkugler

Mine forældre var i København sidste dag, og min mutti havde en rar gave med hjem til mig. De havde været på SimpleRAW restauranten, og de havde Carolines nye "Nyd dig sund" bog med hjem til mig. Her til aften tog jeg udgangspunkt i hendes simple opskrift på chokoladekugler og lavede mine egne med appelsin. Mine blandingsforhold var lidt random da mine dadler var for bløde(ja! Det kan de også være).

Men men:
7 medjool dadler
1 spsk kokosolie
3 spsk kakaopulver
1 knsp himalayasalt
1 spsk kakaopulver(til at trille kuglerne i)
+ lidt havregryn
+ 5 dråber appelsinolie

De smagte utrolig godt!

1 kommentar:

  1. MMH appelsinolie --> sammen kakao lyder det også utrolig godt! :) Og sikke en GOD gave :D Den glæder jeg mig til, at smugkigge lidt/meget i :) Havde dadlerne ligget for længe i blød ? hehe :)

    SvarSlet