lørdag den 21. januar 2012

"Fredsfisk" og grøn salat

Idag kom jeg hjem fra arbejde klokken 16 og tænkte, jeg gider virkelig bare ikke. Så skulle jeg følge Luna Månebarns princip og ganske simpelt smække en masse halve rødbeder i ovnen med krydderier? Men dertil nåede jeg bare aldrig! Jeg faldt over en opskrift hun havde på "fredsfisk" - panerede pastinakker og tænkte bare gotta! Jeg lod mig kun inspirere af opskriften da jeg ikke havde alle ingredienser. Derfor blev det ikke fuldstændigt fantastisk, men det har virkelig potentiale :) pastinakkerne fik jo stadig den lækre smag og gode bløde konsistens af stegningen. Som panering blandede jeg bare lidt fuldkornsmel med sesam og krydderier, men det ville ikke rigtigt blive på fiskene... Så jeg følger nok Lunas fremgangsmåde næste gang. Som tilbehør lavede jeg mig en salat af hvidkål, fennikel, squash, honningmelon, solsikkekerner og rosiner, og så lige med lidt af den super gode raw karry sovs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar