tirsdag den 6. december 2011

Food goodness

Purple goodness til forret



Purple beauty


Jeg tror rødbede er min yndlingsfarve!


Sidste uges menu, hvor forretten var rødbedesuppe med persille, peberrod og underligt nok ris flødeskum (whaaat a combi ).

Men det var særdeles godt sammen! Mh den rødbedesuppe overraskede mig SÅ positivt, sikke en smuk success.. Både flødeskummen, persillen og peberroden var lækker topping. Flødeskummen kan faktisk spises på alt! "Det er den nye ketchup" - citat Stiine :D Og nææh vi er ikke klamme. aldrig.


Hovedretten:


Vegetardeller af belugalinser (sorte), rødbedepesto og kelpnudler.

Kelpnudler indeholder så at sige ingen kalorier har jeg hørt. De har en spøjs konsistens, som man måske lige skal vende sig til. Men jeg synes de minder lidt om glasnudler. Pestoen syntes min mutsi hvert fald godt om. Den var mild og lavet på bl.a. en bagt rødbede. Dellerne blev rigtig pæne - cadeau til dig Stiine! Mh ligeledes lækre dagen efter!

1 kommentar:

  1. Hold kæft hvor er det bare nogle flotte billeder! Sikke en smuk smuk farve. Og igen, jeg tror også lige at rødbede er blevet min yndlingsfarve;) det var nu et godt måltid og en god madpakke dagen efter! Jeg vil også lige hilse og sige at hvis nogen synes vi er klamme, så er det sgu bare dem selv der går glip af nogle kulinariske oplevelser!!

    SvarSlet