onsdag den 7. december 2011

Raw after eight kage

Her i weekenden havde vi familiebesøg og jeg ville forsøge mig med en kage bestemt til lejligheden... Havde endnu ikke forsøgt mig med Carolines flotte After eight kage, men det har jeg så nu! Synes kagen blev vellykket, cremen var dog lidt svær at lave i en almindelig blender som kræver vand. Så i første omgang var kagen ikke grøn, fordi den ikke kunne hakke myntebladene helt fint. Så røg der lidt æble/grønkålsjuice i, så gik det.

Lånte min søsters gode spejlrefleks kamera, kagen var grøn(mest som det nederste billede), men havde ikke lagt mærke til at billederne fik et ekstra grønt skær pga. en underlig indstilling Sild havde brugt. Nu jeg ser det igen ser det lidt vildt ud, men tænkte bare at den fangede farven meget godt! Grøn ja, men her lidt overeksponeret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar