onsdag den 3. april 2013

Inspiration; hvor afslappet restauration kan gøres... Simplicity.

Hey Trini, jeg faldt lige over disse billeder igen. Da Jakob og jeg, for lidt siden nu, var på vej fra vores GRØD virgin tour og ud til M2Tango, stødte vi på dagens skæve input. Vi kom forbi denne spøjse restaurant-cafe-bageri-something, som tydeligvis heller ikke selv ved hvad de har gang i...
Stedet ligger på Rantzausgade her i København. Meget pudsigt og tilfældigt altsammen, det gjorde mig helt glad! Og så med solskin. Rustikt og en smule støvet, hvor en mand og en kvinde med deres lille søn vekslede mellem det åbne køkken og opholdsrummet med den store stenovn. Hvis ikke det var pga. mine intolerancer ville jeg gerne have smagt deres brød en dag... Som måske godt kunne være deres speciale...? Fik helt lyst til at forære dem det store kål jeg havde slæbt rundt på hele dagen.

Synes budskabet giver lidt glæde til låget, og minder mig om ikke at tage alting så seriøst. Det går jo tydeligvis alligevel :) og så have det sjovt med det man nu befinder sig i.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar