onsdag den 12. oktober 2011

Jeg elsker karry!

Lørdag kom Bjarke på visit i Svendborg. Sammen kokkererede vi i køkkenet og det blev til ristaffel med kylling. En ret hvor alle smagsløg kan komme i spil, alt efter hvilket tilbehør man vælger. Og tilbehøret kan jo varieres i det uendelige og skal selvfølgelig vælges efter hvad den enkelte finder nice :)

Herunder ses karrysaucen med kyllingestykker i:

(Ehm.. Stiine! hvis du kan vende de to første billeder, så vend dem endelig hvis du har lyst:) )


Og herunder ses revet hvidkål stegt i masser af krydderier og kokosolie:


Følgende er blot nogle af de anretninger vi kunne mikse af:



Hvad jeg mener er en fryd for smagsløgene:



Hvad Bjarke valgte at mikse:

Saltede peanuts gør sig rigtig godt til denne ret.. det gør både ananas, bananer og rød peberfrugt også.. Andre nødder som fx cashewnødder ville nok også være fine til.

1 kommentar:

  1. Hvor ser det dog bare knald godt ud Trini! Sikke jeg glæder mig til i morgen!! Herligt jeg lige får et lille indblik i hvad der venter. Og som du siger, kommer alle smagsløg i spil - og konsistenser, det er super!

    Men yes, jeg har vendt billederne:)

    SvarSlet