fredag den 24. februar 2012

Fødselsdagskage

Hej Trini! Synes lige du skulle se... Jeg trissede rundt i Københavns gader i mandags, og bare kiggede og fandt ud af hvordan steder jeg kendte, lå i forhold til hinanden. Jeg faldt over en lille kagebiks! Godt nok var meget af det sådan "over the top" mht. pynt, men rigtig fine kager. Jeg købte denne med hjem til Jakob da det var hans fødselsdag. Synes den var så dekorativ med passionsfrugten, brombær og hindbær! Husker ikke hvad de forskellige lag bestod af, synes bare den var så pæn.

1 kommentar:

  1. Skæppeskøn kage til fødselaren må jeg sige! Dejlig frugtblanding lyder det til.. Min mor gik lige forbi og sagde: NØJ den ser flot ud :)
    Og rigtig godt du fandt lidt tid til at finde rundt i København og set dig omkring.. kan lige se dig gå rundt derovre i de store gader - og skille dig vidunderlig smukt ud.

    SvarSlet