torsdag den 17. maj 2012

Raw chokolade brownie og fin middag

Sidste fredag var der semesterfest på skolen (tema: 1001 nat). Forinden festen mødtes jeg til middag med et par søde piger fra min klasse, en slags sammenskudsgilde, mini edition. Vi havde bestemt os for at lave den fine kokos salat fra tidligere, vi fik kylling og hummus til og Tanja havde bagt et allergivenligt brød af spelt, og rug tror jeg det var? Simpelt og godt! Plus et kulinarisk twist, balsamico! Det har jeg forstået nu, det er altså godt! Synes bordet var så fint.
Desserten, den stod jeg for og det blev til Carolines chokolade brownie med drys af gojibær og kokosmel. Den fik da også fin respons;) Lavet af dadler, kokosolie, kakao(Urtekram og Valhrona), mandler og paranødder. Det er desuden den som Caroline opfandt til 42 raw:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar